Matrika

player death

Zde najdete postavy, za které jsme hráli, postavy, kterým jsme vdechli osobitý život a které snad někde v devíti peklech stále žijí a prosperují.

Tharinger (Tar)

tarJako drakorozený barbar, který vyrůstal v drsných podmínkách Západních hor, je Tharinger přirozeným vůdcem malé družiny cestujících dobrodruhů. Poté, co byl nucen opustit rodnou vesnici, přísahal, že se jednou vrátí – se ctí, kterou ztratil.

Několik let se potloukal po Městě Světla, kde se spřátelil s Florencií a po jeho pádu společně s ní, eladrinským mágem Kimem a ostatními členy družiny opustil město.

Tharinger je dobrý vůdce a vynikající bojovník. Bohužel často přehlíží názory a nápady svých společníků a spoléhá se pouze na svůj instinkt. I přes některé jeho vady je to člen družiny, na kterého je možno se  spolehnout.

Oblíbená zbraň: obouruční meč

Stav: společně s Florencií se vydal na jih hledat její lid


Kim-La‘ Deen (Kim)

kimJen naprostá náhoda a nouze přivedla eladrinského bojového mága Kima k Tharingerovi a Florencii.

Je výborným stratégem i bojovníkem a jeho rychlý zásah mnohdy zachránil jinému členu družiny život.
Je vysoce loajální Tharingerovi, ale zároveň i svým vlastním cílům. Někdy bývá trochu příliš sebejistý a má sklon přeceňovat své schopnosti.

Kim má svůj vlastní cíl, o kterém toho mnoho nenamluví, podobně jako Erich se nemá kam vrátit – čímž se odlišuje od svého arkosianského přítele. Nicméně tvoří hlavní magické zázemí družiny a za své společníky je ochotný obětovat své bezpečí, zdraví i život.

.

Oblíbená zbraň: dlouhý meč, kopí

Stav: na svých cestách po přírodním světě


Florence Ambrosie (Flo)

floFlorence Ambrosie je podle zákona Tharingerou otrokyní, často však na to ona i sám Tharinger zapomíná.

Její znalosti anatomie a léčitelství jsou po ruce vždy, ať už je potřeba zastavit krvácení, ošetřit škrábnutí nebo zacelit roztržené břicho.
Florence není tak samostatná jako ostatní členové družiny a je velice silně citově vázána k Tharingerovi, za kterého je bez váhání ochotna položit život. Má velice dobré vztahy se všemi členy smečky a tvoří tak jakési pomyslné pojítko mezi někdy rozdílnými názory a cestami ostatních dobrodruhů.
V boji se nicméně nemůže rovnat Tharingerovi nebo Kimovi, a tak většinu času spoléhá na ochranu          ostatních členů smečky.

Oblíbená zbraň: srp

Stav: s pomocí svého přítele a bývalého pána Tharingera hledá svou minulost


Erich Zann (Erik)

erikErik je lidský vrah, který se po pádu Města Světla přidal k Tharingerově družince. Netvoří k ostatním členům družiny tak silné vztahy, a tak jej žene kupředu spíše vlastní zájem a zisk, než zájem smečky.

Už od malička je zvyklý starat se sám o sebe a po smrti svého bratra mu již nezbylo nic a nikdo, kam by se mohl ohlédnout či vrátit.
V bojích se drží spíše vpovzdálí mimo střed boje, který nechává pro impulzivnější bojovníky. Pokud je nebezpečí příliž velké, nemá velké zábrany opustit bojiště a zachránit si vlastní zdraví.
I přes všechny své negativní vlastnosti je Erich dobrým přítelem a sebevědomým společníkem, který pomůže, pokud je toho opravdu potřeba.

Oblíbená zbraň: dýka, lehká kuše

Stav: nezvěstný; po útěku z Města Světla zmizel neznámo kam


Ashalea (Aša)

asaThieflingská čarodějka se přidala k Tharingerově družince jaksi mimochodem. Ženou ji kupředu její vlastní skryté cíle a touhy.

Nikdo vlastně neví, co je skutečně zač, co si myslí a odkud přišla. Vychází překvapivě dobře s Florencií i ostatními členy družiny.

.
V boji spoléhá na svou magii a drží se vpovzdálí, v přímém souboji nevyniká.
I přes svou rozporuplnou osobnost je Ashalea zodpovědnou a platnou členkou družiny, ke které je možná spjata více, než si sama připouští.

Oblíbená zbraň: oheň!

Stav: zabita v boji se Salifarovými poskoky


Lupus (Lůtus)

lupusMstitel chrámu bohyně Ioun byl vyslán do Města Světla z domovského chrámu za úkolem, ve kterém mu Tharinger s Kimem pomohli.

Po pádu Města Světla cestuje k nimi a doufá, že bude schopen naplnit úkol, který mu byl svěřen jeho bohyní.
Mívá sklony k přehlížení zranění vlastních i cizích, jde sveřepě za svým úkolem, který, jak věří, mu byl svěřen jeho paní Ioun. Mívá sklony k fanatismu a to jej již několikrát málem stálo život. Má zvláštní vztah k Florencii, která mu zachránila život.
V boji se ohání svou magií i zbraní bez strachu o své zdraví, a i přes to, že se nemůže rovnat Kimovi  s Tharingerem, je dobrým bojovníkem a cenným strategickým elementem ve větších i menších   potyčkách.
Dokud jdou zájmy jeho bohyně v souznění se zájmy družiny, je ji plně loajální a podá pomocnou ruku, když je jí zapořebí.

Oblíbená zbraň: dvoubřitá sekera

Stav: zatím žije; přežil Zlatý kašel, zničení svého chrámu i pád Města Světla… kupodivu


Perien ( Mis-Mis)

perienElfí hraničář, lovec lidí, samotář a dobrodruh. Na svých cestách toho mnoho zažil, a tak se mu v družině v množství zkušeností málokdo vyrovná.

Mimo přírodního světa procestoval i část Stínopádu i Vílí divočiny. Spřátelil se s pulčíkem Grimlou, se kterým zažil četná dobrodružství. Když se jejich cesty později rozdělily, stal se z něj samotář, osamělý chodec kráčející světem bez zjevného účelu.

Krom střelby z luku i kuše mistrně ovládá i dvojici mečů, se kterými si nezadá s eladrinskými mistry šermu.

Oblíbená zbraň: dvojice čepelí, dlouhý luk

Stav: na cestách po Přírodním světě i Vílí divočině ve snaze zapomenout na minulost


Grimla (Grim)

grimDobrodružství pulčíka Grimly začalo zcela nečekaně a sám byl zatáhnut do hrdinského konfliktu „dobra a zla“ jaksi omylem.

Grim v sobě kombinuje srdečnost a humor upovídaného pulčíka se zákeřnou chladnokrevností cvičeného vraha. Bývá trochu naivní a má sklon vidět svět lepší, než ve skutečnosti je.
Nerozumí magii, kterýžto fakt mu ale ani v nejmenším nebrání v tom, aby si z ní neustále utahoval. Poznámky o jeho prvních dobrodružstvích sepsal ve svém deníku s podnázvem „Ze stínu do průseru.“
Během tohoto dobrodružství se spřátelil s elfem Perienem, ale po dokončení jejich cesty záhadně zmizel, neznámo kam.

Oblíbená zbraň: Matilda (Grimova oblíbená dýka)

Stav: nezvěstný, pravděpodobně mrtev; jediná věc, která po něm zůstala, je jeho deník


Lem’d Lun (Lem)

lemLidský kněz dávno zapomenutého boha. Kráčí světem ve snaze přivést více uctívačů ke svému pánu.

Na svých cestách se setkal s Perienem, se kterým zažil mnohá dobrodružství a společně s dalšími dobrodruhy porazili trolího krále a hrozbu Fomorianů.
Kromě toho, že dovede léčebnou magií zahojit i ta nejstrašlivější zranění nebo dokonce stáhnout nazpět svého spojence z prahu smrti, je dobrým bojovníkem i šermířem.
Ve svém brnění se zbraní v ruce a stříbrným štítem připnutým na předloktí je vskutku impozantní postavou, neochvějně kráčející ve světě temnoty obklomen aurou modravé záře své víry.

.

.

Oblíbená zbraň: khopesh

Stav: na své vlastní křížové výpravě napříč světem


Pan Mráček (Zabiják Sid)

sidTento malý mužík je přítelíčkem Kima a jeho magickým pomocníkem. Zabiják nemůže chybět nikde, kde se něco děje. I když za roky strávené na Akademii Bílého Lotusu dost zdivočel, stále ke svému stvořiteli cítí určitý respekt.

Vyzná se v různých druzích koření i druhů tabáku a dovede ubalit nejlepšího špeka široko daleko.
Obvykle poletuje na svém vlastním malém mráčku a trousí roztodivné poznámky a posměšky ke všemu, co se kolem něj děje.

.

Oblíbená zbraň: břitký humor

Stav: všude tam, kde je Kim


Linora

linora.

Kněžka bohyně Avandry a Perienova přítelkyně. Pomohla Grimlovi s Perienem během jejich dobrodružství v Zimovisku a tam se také do Periena zamilovala. Právě její zbožňování elfího hraničáře ji neomylně dovedlo k tomu, že jej ztratila.
Poté, co Perien odjel za Grimlou na jih, zmizela neznámo kam.

.

Oblíbená zbraň: modlitba

Stav: se zlomeným srdcem bloudí neznámo kde


Gebeth (Geb)

geb.

Spydrický čaroděj, který se setkal s Tharingerovou družinkou během jejich dobrodružství v Jungly mnoha cest.
S nasazením života odlákal v sebevražedném manévru stráže podzemí, aby mohl Taringer a jeho společníci nepozorovaně dovnitř. Dohnán strážemi a rozsápán na kusy.
Později oživen v komické karikatuře jeho někdejšího já lesní ježibabou.

.

.

Oblíbená zbraň: pavouci, hodně pavouků

Stav: napůl oživen v prapodivné formě života, odcestoval s Imarem-Lim do Města světla


Imar Li

imarliNekromant, Ahura, zrádce boha Ormazda. Tharingerovou družinou přiveden zpět z temných cest, kterými se ubíral (klišé!).

Po smrti Lazara opustil Jungli mnoha cest a spolu se svou sestrou a Gebethem se vydal nazpět do Města světla.

Oblíbená zbraň: palcát

Stav: naposledy spatřen na cestě do Města světla.

 

 


Marlin

marlinSpolečník Grimly a Periena běheme jejich dobrodružství Nad Stínopádem (viz. Grimlův deník aneb Ze stínu do průseru).

Marlin vždy působil trochu záhadným dojmem; i když bylo jasné, že se nejedná o obyčejného žoldáka, nebyl zřejmě ani čarodějem ani jiným uživatelem magie. Po smrti Karaela a očištění jména Sira Keegana odešel neznámo kam.

Oblíbená zbraň: libovolná jednoruční zbraň, štít

Stav: po smrti Karaela opustil Zimovisko

 


Torulopsis

kobnoltTorulopsis, takové trochu zvláštní stvoření, častěji změněno ve psa a jako pes se chová, než jako rozumná bytost. Jeho cesta začíná v Ledových pláních, kdy jeho božstvo (Ledového draka) smete jiný bůh (Černý drak) a vše kolem začíná tát a cesta ho vede přes trpasličí hlásky, kraje plné orků a dokonce do oblastí obydlených lidmi a tak se z jednoho malého lovce v psí kůži stává opravdový dobrodruh. Ovšem po poslední akci ve věži banditů to nedopadlo dobře a teď je kdoví kde.

Původně postava z D&D 4th edice, která postupně byla předělána na pokusnou v Dungeon Squad.

.

Oblíbená zbraň: Shift, úkrok, charge ve zvířecí podobě.

Stav: Otrhaný bloudí krajinou lidskou, sem tam kousek po poletí a psíma očima žebrá o potravu.

 


Korgoth z Barbárie

korgoth portret.

Korgoth z Barbárie, nejsilnější z barbarů. A to už něco znamená, protože každý ví, že takový barbaří samec má silu třiceti mužů a Korgoth je silný jak tři běžní barbaři! Takže má sílu … eeeh, sta? Třiceti? Šedesáti?… no prostě je to ten nekrutější z krutých; a vůbec, tady je o něm dokonce i seriál: http://www.youtube.com/watch?v=r_t605Th-QI . Z postavy typického barbara, se postupem času vyvinul rozpolcený válečník. Ve dne sloužící Tengrimu božskému oři, patronu slunce a v noci se z něj stávalo krvelačné monstrum. Bohužel v jeskyních je stále noc a tak v něm čím dál více převládala noční stránka, což se mu stalo osudným.

Postava byla vytvořena na základě pravidel Dračí doupě II

.

Oblíbená zbraň: Ten největší sekero-meč

Stav: Po zmizení Ozmunda sbírá jizvy v Mišmaši, a bohužel má na svém těle i tu nejhorší smrt.

 


Baraks

Baraks

.

Tieflingský Bard Baraks možná není nejzábavnějším a nejduchaplnějším společníkem a veršotepcem v širém okolí, rozhodně se ale snaží. Krom toho, že se mu daří dostat skrz každou šlamastiku s (téměř) čistým štítem je velmi hrdý na své eposy a balady, na své druhy dobdrodruhy a na svůj původ. Baraks je čistokrevným Tieflingem, potomkem království Bael Turath a tak je jako jedno z dětí Onoronodonovona na svůj původ patřičně hrdý. Možná až moc.

Postava stvořena z pravidel D&D čtvrté edice

.

Oblíbená zbraň: Bardský dlouhý meč, který na jeho povel svítí a někdy i mluví

Stav: Ač je to k nevíře, je to bard co stále žije a dokonce se mu daří (to bude tou diplomacií) v kampani Na cestách

 


Durn ir’Kadr

Durn ir’Kadr, trpaslík, který prošel peklem a procestoval několik světů hledaje ty, kteří jsou zodpovědni za jeho mučení v Elementálních pláních. Každý, kdo nese jméno zrádce, stane před jeho soudem a postaví se svému osudu, který skončí buď smrtí nebo věčnou hanbou. Hnán svým hněvem, vyzbrojen kladivem a ohněm Onatarovým, svým nezlomným duchem a odhodláním je příkladem mnohým. 

Podrobnosti zde: http://www.failgroup.mzf.cz/durn-irkadr/

Jedná se o postavu DnD 4e, Z ohně zrozený (forgeborn) trpaslík runový kněz.

.

Oblíbená zbraň: Jeho runové kladivo

Stav: Povstal v kampani Na cestách

Website is Protected by WordPress Protection from eDarpan.com.