Zde jsou uveřejněny další postavy stvořené pro prospěch hry ať už dobré nebo zlé, ať už důležité nebo ne. Hlavně ale ty na které vzpomínáme.
Karael
Kultista a kněz Démoního prince Orkuse. Snažil se otevřít bránu do Stínopádu, dokud nebyly jeho temné plány překazeny Perienem, Grimlou a Marlinem. Nutno podotknout, že i v posledním souboji to byl pěkný všivák, který užil každý špinavý trik, aby dobrodruhy porazil. Což mu nevyšlo.
.
.
Zub
Poskok Karaela, vůdce kmene Goblinů sloužících temnému kultistovi.
Zub je (nebo spíše byl) dobrým válečníkem a narozdíl od svých soukmenovců i dobrým stratégem. Bohužel poslední bitva pro něj skončila porážkou, a tak si jeho hlavu Perien odnesl nazpět do Zimoviska.
.
.
Skalmad
Samozvaný trolí král, který po nalezení Moranova oka sjednotil velkou část kmenů žijících v Trolišti a s cílem vrátit lidem všechna léta příkoří, kterým se jeho lidu dostalo, vyslal zuřivý útok proti nejbližšímu městečku – Měsícschodí, kde leží starodávná elfí brána do Vílí divočiny.
.
.
Salifar
Šílený alchymista, který se na své cestě k moci boha Ahrimana pustil do zakázané alchymie tvoření. Po strašlivé přeměně v monstrum temna Alchymistu a jeho záhadném zmizení si nikdo není jistý, co se s ním vlastně stalo. Jisté je, že svými činy otevřel brány konfliktu, který nyní zuří mezi zbytky Ahurů a následovníky Ahrimana.
.
.
Alchymista
Nikdo vlastně neví, jestli Salifar a Alchymista jsou jedna a tatáž osoba, či jestli Alchymista funguje nezávisle na svém „tvůrci“. Jisté ale je, že Alchymista vládne mocí, podobnou Ahrimanově a nezdráhá se užít zakázanou magii tvoření ve svůj prospěch. Sloužící napůl Ahrimanovi, napůl svým vlastním cílům, v podstatě ovládá Město Světla. V oku mu trčí jako trám bývalý Ahura Imar-Li se svými spojenci.
.
.
.
Lovec
Jeden z Ahrimanových generálů, kterého Tharingerova družina omylem propustila z jeho vězení. Po mnoho let byl alfou i omegou Kim-ladeenova života, kdy spolu sdíleli jeden životně důležitý orgán. Po poražení Kima a dokončení svého lovu zmizel, pravděpodobně se vrátil ke svému pánu do Města Světla i když zůstává otázkou, jestli i po tom všem je stále Ahrimanovým služebníkem.
.
.
Xriza
Rakhsasský assasin. Jeden z „Sedmi Prvních“ jak sám sebe nazývá. Sám stál za únosem Florence a dlouhou dobu se za ni úspěšně vydával, aby se nakonec v kritickém okamžiku neovládl, prozradil se a zavražil svého dávného nepřítele Lazara. Následně byl rozsekán Tharingerem a zbytkem družiny, což Lazarovi ale život nevrátilo. Jak je známo, Rakhskasy nemohou zemřít, pouze se převtělují do jiného těla jinde na světě. Je tedy možné, že se s naším oblíbeným modrým Arkosianem Xriza ještě setká.
.
.
Sir Keegan
Paladin, bojovník dobra. Rytíř a strážce Pevnosti nad Stínopádem. Ve svém poslání ale selhal a jeho duch byl proklet.
Setkal se s Perienem a Grimlou během jejich dobrodružství (viz. Grimlův deník). Na oplátku za nalezení jeho ztracené cti pomohl Perienovi s Grimem v jejich úkolu. Perienovi, který během závěrečného boje před branou do Stínopádu přišel o pravou nohu, vytvořil za pomoci svého pána, boha Bahamuta její náhražku – stříbrnou napodobeninu. Poté zmizel a nebyl již spatřen více.
Oblíbená zbraň: kouzelný meč Aecris
Stav: mrtev; Jeho duše odpočívá v Letherně
.
Lazar
Padlý Ahura, jeden z bývalých nejmocnějších následovníků boha Ormazda.
Po uvěznění Ahrimana pod Stromem Světla se zřekl svých povinností a opustil palác. Po čase se setkal a spřátelil s mladým Tharingerem, který ale vůbec netušil, koho má za přítele. Lazar se v mnohém Tharingerovi podobá a stal se mu učitelem v otázkách víry a duchovna. Tharinger od něj převzal neochvějnou víru v paní Letherny – Havraní královnu, v kterou se Lazar obrátil po odvrhnutí své minulosti.
Lazar cestoval s Tharingerem až do rozpadlého chrámu v Spydrické Jungly, kde byl zavražděn jedním ze Sedmi Prvních, který se vydával za Florencii.
.
.
Oblíbená zbraň: morningstar
Stav: snad konečně našel mír u své paní v na dvoře v Letherně
Nejnovější komentáře